May 22, 2009

Suliac Public Beach- スリアックパブリックビーチ

So after the Chamarel tour, we went down the mountain and rush to the beach to see the sunset and have a short dip.

We reach on the beach of the Southern most of Mauritius.

The beach was totally deserted and no one was swimming. We waited for the beautiful sunset.


チャマレルの山を下り、今度は海で夕日を見にいき島の最南端につきました。
人はほとんど見かけずほぼプライベートビーチかのような気分でした。

波は穏やかで浜辺から二・三歩するとさんご礁でした。しかもピンクのウツボまでいてびっくり!っていうかえりは絶叫(笑)

取り合えず夕日に間に合って素晴らしい第一日モーリシャスツアーができました。














単独で夕日を眺める現地のひと
A local man watching the sun go down

No comments:

Post a Comment