June 5, 2009

Second Tour @ Mauritius Surinam Beach - モーリシャスツアー其の2 スリナムビーチ






I wish I can stay like this the whole time..
いつもこんな感じで毎日を過ごしたい…




Again I've been lazy on my blog and realizing that its June! Half year is almost past and I'm surviving!

So here was about second tour, where we wanted to go a beach and spend the whole day. We went to one of the beaches in the South where it was close to Surinam. The place was amazing. It was beautiful, the corals were lively, the sand is perfect white, good tree shade, quite, and there was barely anyone in the beach. It was like being in your own private beach.

マタマタ、ブログを書くのが面倒になってもう六月にはいった。今年も半年があっという間!
まだ生きてるぞーーー! 


とありがたくいつも思ってます^^


と言う訳でモーリシャスの南部にあるスリナム村の近辺にあるパブリックビーチにいって着ました。比較的にマイナーな場所で周りには高級リゾートばかりが並ぶ。今まで見てきたモーリシャスの海の中で結構お気に入りの場所でした。怖いほど人気がいなく、珊瑚がかなり生き生きした色とりどりだった。浜辺から1-2メートルのとこにちっちゃなウツボがいるほど魚の楽園!エリはかなりウツボ恐怖症だった事もしった^^
まーぶっちゃけ2-3メートルのウツボだったら怖いかも。。。

うん。。。プライベートビーチ気分な感じで浜辺でゴロゴロしてきました!

No comments:

Post a Comment